Am ales acest subiect deoarece cred ca in ziua de azi, cu atatea probleme si lucruri ce avem de facut uitam ca Dumnezeu poate sa faca orice, ca nimic nu este prea greu pentru El. Lumii din ziua de azi ii lipseste credinta. Din nefericire, observ asta zilnic la lumea ce ma inconjoara, ajungi sa te rogi teleghidat si te rogi ca si obisnuinta, dar sa te rogi cu credinta mai greu. Poate te rogi cu credinta atunci cand treci printr-o suferinta, printr-o boala sau printr-un necaz.

Avem o cantare care spune la refren: ,, Ce mare esti si ce mari minuni faci Tu si ca Tine altul nu-i si ca Tine altul nu-i.” Cred ca deseori mintim la cantarea aceasta pentru ca nu suntem foarte convinsi ca Domnu face minuni si in zile de criza si in perioade grele.

Deseori ne trezim cu gandul ca eu ce fac in lucrarea Lui? Nu am nici un loc sau spunem Nu imi gasesc locul in lucrarea Domnului. Cand vrei sa iti gasesti locul in lucrarea Lui trebuie sa te lasi in slujba Lui de tot, nu poti doar uneori, sau uneori nu poti fi in zona gri, la Dumnezeu nu exista gri, ci sau alb sau negru.

Ar trebui sa realizam ca noi suntem cei care ar trebui sa vorbim si altora despre credinta si despre sa nu isi piarda increderea in Dumnezeu in zile ca acestea si ca Dumnezeu are un scop cu ei, dar cum am putea noi vorbi despre asta daca noi suntem cu picioru in prapastie si nu stim ce vrea Dumnezeu de la noi nu putem vorbi altora despre asta. Nu zic ca e gresit sa mergi in misiune, dar fii pregatit pentru asta, du-te ca simti ca Dumnezeu te cheama acolo si esti parte din lucrare acolo. Si daca te duci predica-L pe Hristos nu; eul ;nu pe tine insuti

